Türkçe Türkçe

Çanakkale Onsekiz Mart University

Journal of Theory and Practice in Education
( ISSN:1304-9496 )

Vol: 13 No: 3

List Of Issues
  • ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

    Kenan YILDIRIM , Ramazan GÜRBÜZ
  • İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE GÜÇLÜKLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

    Esmira MEHDİYEV , Celal Teyyar UĞURLU , H. Gonca USTA
  • 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

    Hanife ESEN AYGÜN , Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
  • ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

    Birsel AYBEK , Serkan ASLAN
  • FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN GENEL AMAÇLARININ GERÇEKLEŞME DERECESİ HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

    Sercan BADUR , Betül TİMUR , Serkan TİMUR
  • İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÇOCUKLARI OLAN ANNELERİN DEĞER ALGILARININ VE ÇOCUKLARINA AKTARMAK İSTEDİKLERİ DEĞERLERİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

    Tugay TOSUN , Gülden UYANIK BALAT
  • AZERBAYCAN’DA ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİNE SUNULAN PSİKOLOJİK HİZMETLERİ DEĞERLENDİRMELERİ

    Anar BABAYEV , Serap NAZLI
  • Editörden

    Dinçay KÖKSAL
  • Jenerik

    Jenerik .