Türkçe Türkçe

Çanakkale Onsekiz Mart University

Journal of Theory and Practice in Education
( ISSN:1304-9496 )

Vol: 12 No: 6

List Of Issues
  • From The Editor

    Prof. Dr. Dinçay KÖKSAL
  • Generic File

    Generic File
  • Elementary School Science Literacy Level of Third Grade Students

    İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri

    Cengiz KESİK
  • The Opinions of The Students About Transition From Basic Education to the Secondary Education (BESE-TEOG) Exam’s Implementation Conditions

    Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

    Yeşim ÖZER ÖZKAN , Meltem ACAR GÜVENDİR , Duriye Kübra SATICI
  • The Effects of Portage Early Education Program on Family Involvement and Development of Children At The Age of 5-6

    Portage Erken Eğitim Programının 5–6 Yaş Çocuklarının Gelişimleri İle Aile Katılım Düzeyleri Üzerindeki Etkisi

    Kazım BİBER , Ozana URAL
  • Analyzing Middle School Students’ Figural Pattern Generating Strategies Dependıng on a Linear Number Pattern

    Ortaokul Öğrencilerinin Lineer Sayı Örüntüsüne Bağlı Olarak Şekil Örüntüsü Oluşturma Stratejilerinin Analizi

    Çiğdem KILIÇ
  • Vocabulary Size and Collocational Knowledge of Turkish EFL Learners

    İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Kelime Dağarcığı ve Eşdizim Bilgisi

    Gizem MUTLU , Özlem KAŞLIOĞLU
  • Evaluation of Basic Field Studies on Computer Assisted Mathematics Teaching In Turkey

    Türkiye’de Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimini Temel Alan Çalişmalarin Değerlendirilmesi

    Tamer KUTLUCA , Güney HACIÖMEROĞLU , Samet GÜNDÜZ
  • Validity and Reliability Study of Envıronmental Consciousness Scale

    Tüketici Çevre Bilinci Algı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

    Yurdal DİKMENLİ , Ahmet Sami KONCA
  • Problems Confronted By Syrian Teachers Working at Temporary Education Centers (TECs)

    Geçici Eğitim Merkezlerinde (GEM) Görev Yapan Suriyeli Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar

    Betül BALKAR , Sevilay ŞAHİN , Nur IŞIKLI BABAHAN
  • The Effect of Argumentation Based Learning Approach Supported By Online Argumentation on Environmental Knowledge and Awareness

    Çevirim İçi Argümantasyon Uygulaması ile Destekli Argümantasyona Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Çevreye Yönelik Bilgi ve Farkındal

    Pınar FETTAHLIOĞLU
  • A Comparison of The Effectiveness 3C’s and Calculation Strategies Instructıon on Developıng Fluency in Addition and Multiplication

    3K ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştır

    Seçil SAYGILI , Gürkan ERGEN