A Critical Approach To Using Poetry In Turkish Education According To Reader Reception Aesthetic Theory And Semiotic
Alımlama Estetiği ve Gösterge Bilim Açısından Türkçe Eğitiminde Şiir Türünden Metinlerden Yararlanmaya Eleştirel Bir Yaklaşım
The Use of Valence of Syrian Students Learning Turkish As a Foreign Language
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Durum Ekli Tamlayıcıları Kullanımı
Behavior Towards Improving Vocabulary Scale: The Study of Reliability and Validity
Türkçe Dersi Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Tutum Ölçeği: Bir Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Drama Technique In Teaching Pronouns In Turkish
Türkçe Zamirlerin Öğretiminde Drama Tekniği
Evaluation of Sixth Grade Student’s Views Regarding Elective Course Reading
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerileri Seçmeli Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Views of High School Teachers on Learning and Teaching
Liselerde Görev Yapan Öğretmenlerin Öğrenme ve Öğretme ile İlgili Görüşleri
Evaluating Primary School Turkish Program and Acquisition and Actıvıtıes in Turkish Text Books in Terms of Speaking Skill
İlköğretim Türkçe Programı İle Türkçe Çalışma Kitaplarındaki Kazanım Ve Etkinliklerin Konuşma Becerisi Açısından Değerlendirilmesi
Necessity of Raising Turkish Language Teachers As a Foreign Language and Proposal For a Bachelor’s Degree
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmeni Yetiştirmenin Gerekliliği ve Lisans Programı Önerisi